Wymagania:
- Posiadanie licencji zarządcy – wskazane,
- Minimum doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami, preferowane nieruchomości komercyjne (biurowe, handlowe lub magazynowe),
- Umiejętności obsługi komputera wraz z programami pakietu MS Office,
- Umiejętność rozwiązywania problemów oraz dobre umiejętności analityczne,
- Doskonała organizacja pracy, samodzielność oraz inicjatywa,
- Łatwości nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientami,
- Samodzielność, skrupulatność, dokładności i uczciwość w pracy.
Obowiązki:
- Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości oraz realizacją kontraktów,
- Utrzymywaniem bieżącego kontaktu z klientem,
- Raportowanie wewnętrzne i zewnętrzne,
- Udział w realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,
- Nadzór nad terminowością, prawidłowością i jakością wykonywanych usług, w tym realizacji okresowych przeglądów obiektów,
- Prowadzenie archiwizacji dokumentacji dotyczącej zarządzanych obiektów
- Dbałość o pozytywne relacje z najemcami,
- Rozwiązywanie problemów dotyczących nieruchomości,
- Współpraca i nadzór nad firmami zewnętrznymi (w zakresie mediów, marketingu, ochrony, usług serwisowych i porządkowych),
- Współpraca z Zarządem oraz innymi działami w ramach struktur wewnętrznych.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Premie od wyników,
- Pracę w prężnej firmie z dużym potencjałem,
- Możliwości rozwoju zawodowego.
Opis dodatkowy
CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: e.balinska@rammgroup.pl
Prosimy o dodanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”