Miejsce pracy: Gdynia
Rola
Zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje między innymi:
- zarządzanie kalendarzem, organizację spotkań,
- przygotowanie zestawień finansowych,
- przygotowywanie i edycję dokumentów,
- inne bieżące sprawy administracyjne.
Profil kandydata
- doświadczenie w pracy na stanowisku asystencko-sekretarskim lub pokrewnym,
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzowania zadań,
- umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji
- dobra znajomość języka angielskiego oraz obsługi pakietu MsOffice
- nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji,
- proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa.
- umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.
Oferta:
- stabilne warunki zatrudnienia,
- dostęp do firmowego programu szkoleń,
- telefon służbowy i niezbędne narzędzia pracy,
Opis dodatkowy
CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: e.balinska@rammgroup.pl
Prosimy o dodanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”