Doradca ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Gdynia

Zakres obowiązków m.in.:
– aktywny udział w budowaniu strategii firmy i realizacji postawionych celów
– kreowanie nowych rozwiązań sprzedażowych
– współpraca z naszymi strategicznymi partnerami
– budowanie długotrwałych  relacji z Klientami
– edukacja finansowa Klientów

Jakich osób szukamy do naszego zespołu?
– ceniących takie wartości jak uczciwość, lojalność, prestiż, bezpieczeństwo,
– które ukończyły już swoją edukację lub nadal uczących się
– poszukujących swojego miejsca na rynku pracy i chcących być częścią swojej firmy
– zorientowanych na wysokie zarobki uzależnione od indywidualnego zaangażowania
– lubiących kontakt z innymi ludźmi i szybko nawiązujących nowe relacje
– pracowitych, konsekwentnych w działaniu i lubiących rywalizację
– oczekujących jasnych zasad i lubiących wpływać na swoje miejsce pracy.

Oferujemy m.in.:
– zatrudnienie na umowę o pracę
– narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków
– możliwość rozwoju zawodowego

Opis dodatkowy

CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: e.balinska@rammgroup.pl

Prosimy o dodanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”